søndag 29. april 2012

Blåbær smoothie

Smoothie synes jeg er fantastisk godt etter trening på kvelden eller som et mellom måltid. Det hender også at jeg lager til barna før skolen. Min favoritt er med blåbær, men når det gjelder smoothie, så er det bare å ta det man måtte ha av frukt og det man er mest glad i.


<><> UA-32650012-1<>
Nam, deilig vitamin "bombe"...

Sånn lager jeg min favoritt smoothie:
  • 2 dl vanilje yoghurt (gjerne JA fra Tine)
  • 2 dl frosne blåbær
  • 1 banan
  • (ev en liten skvett eple eller appelsin juice hvis jeg har)
Hell yoghurt, blåbær og banan delt opp i mindre biter i en blender og kjør til alt har blitt en jevn masse. Hell over i et større glass. Serveres med sugerør.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...